Poczta e-mail dla przedsiębiorców


@firma.pl

Poczta e-mail bez reklam

Jak założyć maila

Jak założyć maila? » Porady

Jak założyć maila? Kilka porad na co zwrócić uwagę przy wyborze poczty email.

Szybki rozwój Internetu sprawił, że posiadanie konta email jest obecnie wymogiem, zarówno dla przedsiębiorców jak i osób prywatnych. Poczta email służy do prowadzenia korespondencji biznesowej, szukania pracy a także do komunikacji z przyjaciółmi. Można założyć darmowe konto email w domenie jednego ze znanych portali informacyjnych, ale można także wybrać płatny adres w bardziej profesjonalnej domenie. Którą opcję wybrać?

Biznesowe maile wysyłane z darmowych kont email nie wzbudzają zaufania. Dlatego szczególnie w przypadku małych firm ważne jest korzystanie z profesjonalnego adresu email. Pomoże on budować wiarygodność i stanie się wizytówką firmy. Płatny adres email zapewnia także ochronę przed niechcianymi reklamami, które są masowo rozsyłane przez darmowych operatorów. Do wysyłanych wiadomości nie są dołączane treści reklamowe, dzięki czemu spełnione są wymogi ZUS’u oraz Urzędu Skarbowego. Ze wszystkich zalet płatnych kont email mogą korzystać także osoby prywatne, zwłaszcza podczas prowadzenia oficjalnej korespondencji. Aplikacje i podania o pracę wyglądają o wiele bardziej profesjonalnie, jeżeli są wysyłane z tego rodzaju konta email. Adres płatnego maila warto także umieścić w swoim CV, kreując tym samym wizerunek osoby kompetentnej.

Profesjonalnego maila można zamówić w serwisie Mailik.pl, korzystając z fachowej obsługi i wielu ciekawych domen. Warto również wspomnieć o niskich kosztach – teraz w promocji „Tania poczta e-mail” opłata to jedynie 15 zł netto / rok. Nie ma żadnych dodatkowych kosztów – nie musisz rejestrować własnej domeny co mogłoby podnieść koszty nawet o 150 zł netto rocznie. W serwisie Mailik.pl możesz wybrać maila w domenie @firma.pl (dostępny tylko dla firm) lub skorzystać z jednej z kilkunastu dostępnych domen – wybór adresów jest bardzo duży. Sprawdź dlaczego warto.

JAK ZAŁOŻYĆ MAILA? WYSTARCZĄ TRZY KROKI.

Aby zarezerwować swój własny, profesjonalny adres email, należy wpisać na stronie mailik.pl wybraną nazwę. Po sprawdzeniu przez system wolnych nazw wystarczy zaznaczyć wybrany adres i wypełnić formularz zamówienia. Wskazane konto email będzie aktywne praktycznie od razu.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość z informacją jak skonfigurować konto email w programie pocztowym, jak korzystać z poczty email przez stronę www oraz gdzie można znaleźć przydatne informacje. W razie potrzeby można zwrócić się telefonicznie lub mailowo o pomoc do konsultanta.

Korzystanie z adresu email w serwisie Mailik.pl to prosty sposób na budowanie profesjonalnego wizerunku firm i osób prywatnych. Połączenie łatwej obsługi konta z niskimi kosztami użytkowania i profesjonalną obsługą to niekwestionowane atuty takiego rozwiązania.

Kliknij poniższy przycisk aby sprawdzić czy Twoja nazwa jest wolna i bezpłatnie przetestuj konto e-mail przez 14 dni.

Dołącz do firm z dobrym adresem!

Sprawdź już teraz, czy Twoja nazwa jest wolna i zamów ją,

zanim zrobi to ktoś inny.

POCZTA E-MAIL DLA FIRM WE WŁASNEJ DOMENIE

Jeśli chcesz uruchomić pocztę e-mail dla firm we własnej domenie to zapraszamy do naszego głównego serwisu www.ibe.pl gdzie oferujemy taką usługę. Zobacz ofertę na poczta e-mail dla firm we własnej domenie.

kontakt

Formularz kontaktowy

Pytania do pomocy technicznej oraz działu handlowego prosimy zgłaszać za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego.

Zadzwoń do nas

Pn-Pt 09:00-18:00

W pozostałych godzinach
prosimy o skorzystanie
z formularza kontaktowego.

(22) 858 39 66
501 716 336